Diagnoza to efekt prowadzonej diagnostyki (assessmentu). Analogia do terminologii samochodowej nie jest przypadkowa. Nie pozwolisz wymienić mechanikowi tarcz hamulcowych czy grzebać w komputerze pokładowym jeśli nie zdiagnozuje, że to rzeczywiście jest potrzebne. Diagnostyka to pierwszy, kluczowy krok, który pozwala zidentyfikować obszary wymagające usprawnienia i wytyczyć klarowną ścieżkę do sukcesu. Polega na szczegółowej analizie procesów, narzędzi i zasobów, aby zrozumieć, co działa świetnie, a gdzie warto wprowadzić zmiany.
Podczas tego procesu korzystam z narzędzi dopasowanych do specyfiki branży oraz celów, jakie chcesz osiągnąć. Efektem jest szczegółowy raport, który wskazuje priorytety oraz kluczowe kierunki działań. Na jego podstawie tworzymy plan wdrożenia działań leanowych, skrojony na miarę Twojej organizacji.
Jeśli chcesz odkryć, jak to działa w praktyce, napisz do mnie za pomocą formularza kontaktowego – z przyjemnością odpowiem na wszystkie Twoje pytania!